Основні напрями роботи психолога в V класі
V клас (10 років) - Кінець дитинства, период, безпосередно перед підлітковім ВІКОМ. В цей час діти в основному врівноважені, спокійні, смороду Відкрито и довірліво відносяться до дорослих, візнають їх авторитет, чекають від вчителів, батьків, других дорослих допомоги и ПІДТРИМКИ. Це відкріває Великі возможности з подивимось виховних вплівів, у тому чіслі и роботи практичного психолога.
Мета:
Створення соціально-психологічних умов для успішної адаптації п'ятікласніків у ситуацїї шкільного навчання.
Завдання:
- оволодіння базовими шкільними знаннями і уміннями;
- формування уміння вчитися у середній школі;
- розвиток навчальної мотивації, формування інтересів;
- розвиток навичок співпраці з однолітками, уміння змагатися з іншими, правильно і різносторонньо порівнювати свої результати з успішністю інших; /Социометрія/
- формування уміння добиватися успіху і адекватно відноситися до успіхів і невдач, розвиток упевненості в собі;
- формування уявлення про себе як про умілу людину з великими можливостями розвитку
Тестування по Амтхауеру |
Немає коментарів:
Дописати коментар