Основні напрями роботи психолога в VI—VII класах
VI-VII класи (11-12 років) - молодший підлітковий вік. Це період підвищеної активності, прагнення до діяльності, значного зростання енергії школяра.
Мета:
створення соціально-психологічних умов для успішної адаптації підлітків в ситуації шкільного навчання.
Завдання:
- формування нового рівня мислення, логічної пам'яті, виборчої, стійкої уваги;
- формування широкого спектру здібностей і інтересів, виділення кола стійких інтересів;
- формування інтересу до іншої людини як до особи;
- розвиток інтересу до себе, прагнення розібратися в своїх здібностях, вчинках, формування первинних навичок самоаналізу;
- розвиток і зміцнення відчуття дорослості, формування адекватних форм затвердження самостійності, особової автономії;
- розвиток відчуття власної гідності, внутрішніх критеріїв самооцінки;
- розвиток форм і навичок особового спілкування в групі однолітків, способів взаєморозуміння;
- розвиток моральних відчуттів, форм співчуття і співпереживання іншим людям;
- формування уявлень про зміни, що відбуваються, пов'язані із зростанням і статевим дозріванням
Курс: "Школа проти СНІДу" |
Немає коментарів:
Дописати коментар