12 березня, 2014

Психологічний супровід у VI—VII класах

Основні напрями роботи психолога в VI—VII класах

VI-VII класи (11-12 років) - молодший підлітковий вік. Це період підвищеної активності, прагнення до діяльності, значного зростання енергії школяра.

Мета:
створення соціально-психологічних умов для успішної адаптації підлітків в ситуації шкільного навчання.

Завдання:

  • формування нового рівня мислення, логічної пам'яті, виборчої, стійкої уваги;
  • формування широкого спектру здібностей і інтересів, виділення кола стійких інтересів;
  • формування інтересу до іншої людини як до особи;
  • розвиток інтересу до себе, прагнення розібратися в своїх здібностях, вчинках, формування первинних навичок самоаналізу;
  • розвиток і зміцнення відчуття дорослості, формування адекватних форм затвердження самостійності, особової автономії;
  • розвиток відчуття власної гідності, внутрішніх критеріїв самооцінки;
  • розвиток форм і навичок особового спілкування в групі однолітків, способів взаєморозуміння;
  • розвиток моральних відчуттів, форм співчуття і співпереживання іншим людям;
  • формування уявлень про зміни, що відбуваються, пов'язані із зростанням і статевим дозріванням
/Files/images/Сторінка психолога/IMG_4383.JPG
Курс: "Школа проти СНІДу"/Files/images/Сторінка психолога/IMG_4425.JPG

Немає коментарів:

Дописати коментар